Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

wtorek, 5 grudnia 2017

Kulkowe inspiracje

We Wrocławiu niestety śniegu nie ma, więc kulkami rzucać się nie będziemy. Przynajmniej na razie.
Ale za to wykorzystałam kule styropianowe do zrobienia dekoracji i już wiem, że można z nich wyczarować niejedno cudeńko.
Jako pierwszy powstał mój śnieżny pajacyk ze szpuli po grubej wstążce, którą pomalowałam białym gessem, obsypałam śniegiem i zrobiłam kryzę z rozetek.


Klej na gorąco przydał się bardzo do przyklejenia kuli i reszty elementów.


Moja ulubiona oplątwa posłużyła mi do zapełnienia wolnych miejsc..




Czapkę z rożka okleiłam starymi nutami, a małe rozetki i gwiazdki 3D obsypałam brokatem.
W tym roku te gwiazdki królują w moich pracach świątecznych.


Śnieżny pajac gotowy, a ja znalazłam jeszcze kilka kul różnej wielkości i zrobiłam słodkie muffiny.


Wkleiłam je w papilotkę i posypała sztucznym śniegiem i brokatem. 
Wisienką na torcie jest perłowa kulka na druciku.

I ostatnia kula bałwankowa, tym razem w oczekiwaniu na srogą zimę.
Przekonałam się, że druciki kreatywne mogą być kopalnią inspiracji.


2 komentarze:

  1. Pajacyk prezentuje się świetnie.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę :) A ja mam kilka kul ze styropianu i brak pomysłu co z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń